söndag 12 oktober 2014

PARTY.

Denna helgen har jag tagit det lugnt och bara njutit. I fredags umgicks jag med Marre och Christer och vi åt hämtmat till middag. Jag åt thaimat från Mai Thai och dom andra provade nya restaurangen mozzarella. Vilket även halva Bålsta även gjorde så det tog totalt 40 min från att vi ringt till att vi hade pizzorna i handen.

I lördags så fixade jag håret hos Elin, sen hjälpte jag Madde att färga håret och fixa sig till överraskningsfesten för Karim som hon och Susanne skulle gå på. Så jag skjutsade dom till och från Texas först då dom skulle äta ute och sen till och från festen. 
Nu är jag helt slut då jag inte sovit helt djupt under natten. Kom nog hem vid 3 efter jag hämtat dom. 

Idag blir nog en lugn dag, antingen städa lgh eller så skulle vi åka till biskops Arnö och promenera, grilla korv etc. Vi får se dock vilken status Madde är i, haha!

Igår kollade jag även på film hos mamma och gosade med Qina, min lilla latfis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar