söndag 3 augusti 2014

SKOKLOSTER.

Inatt sov jag riktigt dåligt, var så trött imorse! Igår var Malsan över på middag och vi kollade även på två filmer :)
Grabbarna satt nämligen hos Simon och lanade eller vad det nu heter. 
Så Malisa och Johan åkte hem vid 00-01 någon gång. Vaknade av att det var riktigt varmt efter nån timme så då startade jag fläkten. Efter ytterligare 1-2 h vaknar jag igen av världens smäll, riktigt åskoväder som kom och vi hade öppet fönster. Det lät som andra världskriget så jag blev jätterädd och kröp intill Kim. Sen kunde jag inte somna på ett tag och upptäckte även att Qina kissat i sängen. Förmodligen blev hon så rädd för åskan så hon kissade på sig stackarn. Så då var det bara upp och riva ut täcket och försöka få bort det värsta på själva innertäcket. Suck!
Sov till tio i morse i alla fall och sen läste jag igenom lite dokument på ett projekt som jag håller på med just nu, men jag återkommer med mer info senare i veckan när jag kommit lite längre.

Idag åkte jag ut till Skokloster, till mormor och morfar, med moster runt lunch. Strax efter kom Madde och Petter med husbilen. Dom har varit på semester ner till Tyskland och tillbaka i typ 3 veckor.
Så då fick vi äntligen träffa Elis igen :)
Vi badade även i poolen i skokloster, det var inte igår! Sen åt vi även middag hos mormor och morfar, alltid så gott!
Köttgryta med potatis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar