tisdag 5 augusti 2014

BACK TO WORK.

Ja igår var första dagen på jobbet efter semestern och jag började kl 7 på morgonen då det är rätt mycket att göra. Jag jobbar hemifrån denna veckan då Qina löper just nu och då får hon inte vara på dagiset. Zorro blir helt knäpp så fort dom ses, blir helt paralyserad. Jesus. Tänk om killar skulle springa runt och gnälla när tjejer fick mens, ja ni hör ju hur knäppt det låter!

Vid 16-tiden åkte jag, Madde och moster och badade då det var så otroligt varmt. 35 grader i skuggan!

Senare på kvällen kom Malsan förbi på, hon skulle hämta Johan som var hos Simon. Det slutade dock med att vi beställde sallad och pizza och åt. Eller a grabbarna satt vid datorerna hos Simon och åt medans vi satt på vår baksida. Jag tog en kycklingsallad, älskar sallader!


Lite senare gick jag upp till Madde och Petter och klippte klorna på Zorro och håret på Petter. Efter det tog vi en lång kvällspromenad, riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar