torsdag 29 maj 2014

LÅNGHELG.

Ligger fortfarande kvar i sängen med lilla Lotta bredvid mig som sover som en stock! Riktigt skönt med långhelg :)

Jag var så less på min jobbdator som krånglade så mycket, knapparna höll på att lossna etc. Så pratade jag med IT och dom tyckte det var dags att byta. Skickade in en äsk om en ny dator till vår VD och vips, 10 minuter senare stod Erik från IT där med en sprillans dator till mig. Bästa dagen i mitt liv kändes det som, haha!
Äntligen kan man jobba utan att slänga svordomar över datorn stup i kvarten för att den hakat upp sig, kopplat ner nätverket var och varannan minut etc.
Jag kände mig som ett barn på julafton. Nästan så att jag längtar till att jobba lite nu :D

Igår grillade vi kött till middag med ris och café de Paris sås. Himlans gott!


Var även och hälsade på i Idas lya i Bro. Det bjöds på kaffe och en massa skratt då vi kollade igenom gamla bilder, haha hejuda mig alltså... Vissa bilder var inte vackra, dom som är tagna på fyllan alltså!

Nu är det dags för en morgonpromenad om jag får upp Lotta här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar