torsdag 8 maj 2014

FITCAMP.

Jag har ju helt glömt att berätta att jag börjat på 4 veckors fitcamp med herbal life. Det är helt gratis, förutom om man vill köpa herbal produkter. Jag har köpt proteinpulver med chokladsmak och så delade jag och Madde på tropisk smak.
Så blandar man med mjölk eller yoghurt. Supergott! Så nu är det träning, Tabata, på måndagar, onsdagar samt torsdagar i 5 veckor. Även näringslära, kostråd, tips etc. Det är sjukt kul.

Vi har även fått ställa oss på en sådan där våg som mäter fett, vätska muskler etc. Min fysiska ålder var 21, haha det är superbra tydligen :D hade mer muskler än vad jag trodde och mindre underhudsfett. Grymt kul men det ska bli ännu bättre efter dessa veckor! Om 4 veckor gör vi testen igen och ser om det blivit bättre. Nu kör vi!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar