lördag 8 juni 2013

Årets första dopp

Hela långhelgen har jag haft fullt upp. I onsdags kom pappa, Malin, Saga och Max över på middag.
Torsdag, Sveriges nationaldag, så cyklade jag och Ida till gamla Bålsta. Vi åt lunch och sen kollade på fotbollsmatchen mellan kfc och Håbo. Till kvällen var jag helt slut, så vi gick och lade oss tidigt.
Fredagen (igår) så jobbade jag lite, även fast jag skulle varit ledig. Sen åt vi lunch hos mamma, hemmagjorda hamburgare, så himla gott!
Efter det gjorde jag smörgåstårta och vid 18 kom Marre, Christer och Troy och åt middag :)

Idag har jag byggt ett skåp till köket sen cyklade jag och Madde ner till Fånäsbadet och tog årets första dopp. Kallt men skönt var det!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, är så trött så ska vila lite nu :)
Ikväll är vi bjudna på middag hos Marre och Christer om Troy mår bättre. Han hade spytt och haft feber inatt stackarn.



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar