tisdag 9 september 2014

SUPRISE.

Idag överraskade jag syster med middag. Jag kom till Bålsta strax efter halv sex och mötte upp Sture, Petters farbror som varit på Teneriffa, och skulle köra hem honom till Madde och Petter (han bor i Thailand annars). Madde fastande i ett möte på jobbet som skulle hålla på till klockan sex. Så jag tänkte att äsch jag lagar mat hos henne så att vi alla får :)

Kokade potatis och ärtor samt gjorde fisk (rödspätta) med äggsås. Helt sjukt gott!
När klockan var sju så åkte jag ner och hämtade Madde på stationen. Lurade henne att jag bara gjort korv och makaroner hemma och att jag tagit med till henne och skulle göra henne sällskap en liten stund. Gissa om hon blev överraskad när hon kommer hem med maten färdig och dukat bord; mission completed! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar