torsdag 12 maj 2011

Vilken dag!

Ja, det börjar med att jag och mamma försov oss lite. Slängde mig i duschen och fixade mig, sen drog vi iväg. Missade ett tåg med nån meter och fick vänta på nästa som gick 10 min senare. Hoppade på tåget och sen står tåget stilla i 10 min (!) för det är stoppsignal - Självklart! Varför skulle det inte vara det just idag när man redan är sen... När jag väl kommer till söder så knatar jag upp mot Ringvägen, men över vägen får jag inte gå (jobbet är på andra sidan) för att de skulle spränga ett berg, vilken timing! Får stå och vänta ytterligare 5 minuter för det!

Ja, det va min fina torsdag... Skönt att det är fredag imorgon!




Bytte om till shorts när jag kom hem, hade ju långbyxor på mig för att det skulle regna (?!)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar